quinta-feira, 7 de setembro de 2017

Restaurantes em Atlanta - Japonês

Meu restaurante japonês favorito não é apenas meu favorito em Atlanta, é o meu favorito no mundo inteiro. Eu nunca tinha experimentado uma comida japonesa tão deliciosa na vida! E olha que eu amo comida japonesa e já tive o prazer de experimentar essa delícia em várias capitais do mundo como Paris, Madrid, Amsterdãm, Copenhagem, NYC e Roma. 
Não estou exagerando, qualquer coisa que você pede é uma iguaria, sem contar o design do restaurante que é de um bom gosto sem igual.

O nome desse lugar sensacional para os amantes da comida japonesa é MF SUSHI Atlanta.

My favorite japanese restaurant in Atlanta is not only my favorite in Atlanta, it's my favorite in all the world. I have never tried so delicious japanese food in my life! And I can say it because I already had the pleasure of trying japanese food in several capitals of the world, like Paris, Madrid, Amsterdãm, Copenhagen, NYC and Rome.
I'm not exaggerating, anything that you order is a delight.
The design of the restaurant that is of an unequaled taste.

The name of this fantastic place is MF SUSHI Atlanta.


MF Sushi Atlanta

 MF Sushi Atlanta

MF Sushi Atlanta

MF Sushi Atlanta
299 North Highland Avenue
678-575-7890
mfsushiusa.com


Outro japonês que eu adoro aqui em Atlanta fica em Midtown e chama RA Sushi Bar Restaurant. O restaurante é lindo e a comida é muito boa.
Se você estiver em Midtown, esse é um bom lugar para experimentar uma deliciosa comida japonesa.

Another restaurant that I like so much in Atlanta is in Midtown and it's called RA Sushi Bar Restaurant. The restaurant is beautiful and the food is really good.
If you're in Midtown, this is a good place to enjoy a delicious Japanese food.


RA Sushi Bar Restaurant

RA Sushi Bar Restaurant

RA Sushi Bar Restaurant

RA Sushi Bar Restaurant
1080 Peachtree St NE Suite 8, Atlanta, GA 30309
404.267.0114

Nenhum comentário:

Postar um comentário